Nyúlj hozzám, kérlek!

2011.02.17. 17:00

A tegnap este után puncim még mindig éhesen várakozott, de tudom, hogy mostanában nem lesz ilyesmiben része. Időpontom volt masszőrömhöz, csak két alkalommal voltam nála, de mindig olyan jó élmény volt.

Kb. 40 lehet, jóképű, de az alkata nem az én ízlésem. A sportos férfiakat kedvelem, rajta pedig jócskán látszik a kor. Soha nem kalandoztam el, míg a testemen ügyködött, amúgy is sportmasszázsra van szükségem. Eddig.

Ma délelőtt történt valami furcsa, emiatt nem is fogunk találkozni többé. De nem szaladok előre.

Egész éjjel szexről álmodtam, reggel később keltem, gyorsan összekaptam magam és siettem a megbeszélt időpontra. Sz. már várt rám, késtem egy picit. Apró, de hangulatos helyen végzi munkáját egy fitneszteremben. Bezárul az ajtó és már semmit nem lehet hallani a kinti zajból.

A kedvemért saját válogatásom használja, érzéki lounge és chill zenéket. A paraván mögött levetkőztem, majd egy fehér lepedőben és bugyiban hasra feküdtem az ágyon.

Lassú, finom mozdulatokkal kezdett a nyakamnál... Elkezdtem bizseregni, most nem tudtam átkapcsolni az agyamat és csak szolgáltatásként gondolni erre. Imádkoztam, hogy ne vegye észre a kezdődő lúdbőrözést, de esélytelen voltam. Éreztem, hogy már az egész hátamon állnak az apró kis pihék, a fenekemen is, de szerencsére takarásban volt. A mellbimbóim megkeményedtek és a puncim is egyre forróbbá vált, ahogy finom kezeivel tovább dolgozott rajtam.

Nem tehettem mást, élveztem a helyzetet, és titkon reméltem, hogy mikor leveszi a lepedőt, több is történhet.

Már a derekamon járt a keze, lassú és határozott mozdulatokkal haladt. Megkérdezte, hogy a fenekemet átgyúrja -e. Ó, hát persze, igen, igen! Szinte sikítottam magamban, de Ő csak egy alig hallható igent kapott.

Lejjebb tolta a lepedőt és apró tangám körül sürgölődött. A kezei még lassabban mozogtak, az olajtól síkos volt minden ujja, a puncim már lüktetett, olyan nedves voltam, mint talán soha. Már semmi bajom nem volt az alakjával, semmijével, bármikor kész lettem volna odaadni magam neki.

A keze már a fenekem aljánál járt. Féltem, tovább siklik a combomra és akkor elszalasztom a lehetőséget. Egy kicsit feljebb emeltem a popsim, miközben jobban szétnyitottam a combjaimat. Azt hiszem, itt már egyértelművé vált számára, mit szeretnék. Egy pillanatig nem tett semmit, majd hallottam, hogy még egy kis olajat tesz a tenyerébe és újra a fenekemen a keze. A mozdulatai egyre követelőzőbbek lettek, a kezei az egész popsimon egyszerre jártak, ezzel is csak tovább fokozva vágyamat.

Majd tempót váltott és őrjítően lassan cirógatta a fenekem, simogatott és mintegy véletlenül becsúszott két ujjal a popsim és puncim találkozásához. Nem bírtam tovább, aprót sóhajtottam, erre megint abbahagyta. Azt hittem, megijesztettem, de mire elszántam magam, hogy felülök, már újra velem foglalkozott.

Óvatosan lehúzta a lucskos bugyimat és ott folytatta, ahol abbahagyta. Mikor már eleget "kínzott", forró tenyerével megfogta a puncimat, az ujjai a szeméremdombomon. Elkezdtem tekergetni a csípőmet, nyomtam magam egyre közelebb, de lenyomta a derekam.

A csiklóm vette kezelésbe, de olyan szakértelemmel, hogy magamnak sem csinálnám ügyesebben. Pont jó helyen és erősséggel mozogtak ujjai, percek alatt a mennyben voltam.

Az orgazmus után pihegve megfordultam, a nyakába kapaszodva húztam magamhoz, a nyelvem a szájába nyomtam, miközben a cipzárját kerestem. Sem cipzár, sem alsógatya, elleneben mereven ágaskodó farok várt.

Mohón a számba vettem és finoman szopni kezdtem. Eleinte csak nyalogatva, majd szívogatva, később szívtam-nyaltam egyszerre és ütemesen vertem. Nem akartam kínozni, így sebességet váltottam, egyre gyorsabban mozgattam a fejemet és kezemet a farkán, míg végül egy nagy nyögéssel a mellemre élvezett.

Ezután nem szóltam egy szót sem, letöröltem magam, felöltöztem, fizettem, majd nyomtam egy nagy puszit a homlokára és eljöttem.

Nagyon érzéki élmény volt, de nem lesz több ismétlés, kicsit szégyellem magam, bár nem bántam meg.

Viszont az igazi dugásra még várnom kell...

A bejegyzés trackback címe:

https://sexandme.blog.hu/api/trackback/id/tr832668380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pisteeke 2011.02.19. 20:39:46

Szia Sexandme,

nagyon tetszik a blogod. eltettem a kedvencek közé, és remélem lesz még mit olvasni! ;)
nagyon jó ez a poszt, nagyon tetszik, meg is merevedet olvasása közben a farkam rendesen! :)
csak így tovább, hajrá! :)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.07.25. 12:55:46

Szia,
abba ne hagyd a blogolást! Azt hiszem a rajongód leszek! :D
süti beállítások módosítása