Puncimasszázs a kádban

2011.02.17. 15:53

Pár pohár vörösbor után készítettem magamnak egy forró habfürdőt finom mézes olajjal, gyertyákkal. Nem volt semmi hátsó szándékom, csak fáradt voltam és a fürdő mindig ellazít.

Belemerültem a vízbe, lehunytam a szemem és élveztem a meleget. Nem kellett sok időt várni, míg elkezdtem fantáziálni...

A nyakamat simogattam először, ez a legérzékenyebb erogén zónám. Mikor már lúdbőrős lett a testem és mereven állt a mellbimbóm, elkezdtem lágyan masszírozni a mellem, másik kezemmel a hasam simogattam. Lassan lejjebb csúszott a kezem, az ujjaim már a szeméremdombomon jártak, éreztem a kis csík pihéit, de nem kapkodtam. A másik kezemmel továbbra is a cicimet simogattam, míg a combom belső felét simítottam végig. Lassan, nagyon lassan értem hozzá a duzzadt csiklómhoz. Összezártam combajimat és finoman, körkörös mozdulatokkal masszíroztam a nedves puncim mindenhol, majd közben elkezdtem magam ujjazni. Éreztem a forróságot, a lüktetést, azt kívántam bárcsak lenne ott egy nagy, vastag farok, amit szophatnék. Később már minden nyílásomba kívántam egyet, igen, igazi kemény kefélésre vágytam. Az orgazmusom elsöprő volt, elég volt arra gondolnom, hogy a három farok egyszerre spriccel rám. Egy az arcomra, egy a számba és egy a puncimra.

A fürdés után még mindig szexre vágytam. A hálószobában az ágyra térdeltem, elővettem a vibrátorom és úgy dugtam magam hátulról, hogy a tükörből mindent jól lássak. A csillogó puncit, a popsimat és az el-eltűnő vibrátort. A második orgazmus hamarabb jött, majd csöpögő puncival elaludtam, és nagy dugásokról álmodtam...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sexandme.blog.hu/api/trackback/id/tr352668212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása