Otthon

2011.03.07. 16:55

Nyugis hétvége, álomittasan botorkáltam a konyhába kávét készíteni. Épp a bögréket vettem ki, amikor megéreztem hatalmas, erős kezét és merev farkát. Nem hezitált, rögtön belém dugta az egyik ujját és elkezdte megdolgozni a puncimat, miközben a mellem markolta. Nem, ez nem egy finom szeretkezés lesz, rögtön tudtam... Feltett a konyhapultra, a lábaimat szétfeszítette, és elkezdte falni a puncim, nyalta-szívta, teljesen beindult és persze én is. Már éppen a nyelvével dugott, mikor elkezdett rikácsolni a kávéfőző. Kikapcsoltam, majd rögtön elé térdeltem és keményen szoptam a farkát. Nyaltam a golyóit, miközben gyorsan vertem. Nem hagyta, hogy folytassam, visszaparancsolt a pultra és belémvágta a farkát, gyorsan és keményen baszott. Iszonyú hangosan élveztem, pulzált a puncim, teljesen elöntött a forróság, de nem volt idő pihenni... Lehúzott a pultról, megfordított, széthúzta a seggem és megint bennem volt. Most lassan csinálta, de ellentmondást nem tűrően, könyörtelenül baszott és baszott, nem tudtam mást mondani, csak azt kiabáltam, "igen, igen, még, dugd szét a pinám". Hirtelen kivette, azonnal letérdeltem, az egyik kezével verte, a másikkal tartotta a fejem és baszta a szám. Alig vártam, hogy végre a nyelvemen érezzem a forró nedveit, rányomta a fejem, én pedig szívtam, míg az utolsó csepp is a torkomra nem került. A finom reggeli dugás után kávéztunk egyet és délután egy kis vibrátoros kényeztetést is kaptam.

A bejegyzés trackback címe:

https://sexandme.blog.hu/api/trackback/id/tr382718947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása